5. novembar 2024.
OPIS POSLA EKSPERTA
Osnovne informacije
Slavko Ćuruvija fondacija (SĆF) 1.9.2024. godine započela je realizaciju aktivnosti u okviru programa razvoja „ACT – Zajedno za aktivno građansko društvo”, koji sprovode Helvetas i Građanske inicijative, a podržava Vlada Švajcarske. Program će se realizovati u periodu 1.9.2024-28.2.2027. godine.
Za potrebe realizacije aktivnosti predviđenih programom podrške, Fondacija objavljuje poziv za nabavku usluga eksperta za komunikaciju na društvenim mrežama. Ekspert treba da omogući povećanje prisustva na društvenim mrežama (SĆF). Cilj angažmana eksperta jeste povećanje vidljivosti inicijativa organizacije, povećanje angažmana ciljnih grupa i šire javnosti, kao i jačanje podrške građana aktivnostima organizacije.
Svrha angažovanja
Angažovanje eksperta ima cilj da pojača digitalno prisustvo Slavko Ćuruvija fondacije kroz razvoj i implementaciju komunikacijske strategije na društvenim mrežama Facebook, X i Instagram.
Posao će podrazumevati osmišljavanje plana i komunikacijske strategije, njeno samostalno sprovođenje putem društvenih mreža u dogovoru sa rukovodiocem Fondacije i koordinatorom projekta, kao i redovnu analizu efekata i prilagođavanje strategije u skladu sa potrebama Fondacije i definisanim ciljevima komunikacijske strategije.
Opis posla:
- Analiza trenutnog stanja na društvenim mrežama SĆF u pogledu objavljenog sadržaja, postojeće publike i nivoa angažovanja publike:
- Procena vidljivosti i nivoa angažovanja postojeće publike na društvenim mrežama Facebook, X i Instagram
- Utvrđivanje ciljnih grupa koje mogu biti zainteresovane za podršku inicijativama SĆF
- Izrada komunikacijske strategije
- Izrada strategije prisustva na društvenim mrežama u skladu sa potrebama SĆF
- Definisanje ključnih poruka i tonaliteta komunikacije, kao i vizuelnog identiteta na društvenim mrežama SĆF
- Definisanje ciljeva komunikacije
- Kreiranje dugoročnih i kratkoročnih planova aktivnosti na društvenim mrežama
- Kreiranje i sprovođenje kampanja:
- Osmišljavanje kreativnog tekstualnog i vizuelnog sadržaja za društvene mreže u skladu sa aktivnostima SĆF
- Osmišljavanje ključnih informacija i poruka za objave na društvenim mrežama
- Osmišljavanje konkretnih poziva na akciju i sprovođenje ciljanih kampanja komunikacije aktivnosti i rezultata Fondacije, kao i tri specifične kampanje za prikupljanje donacija
- Dizajniranje vizuelnih elemenata (infografika, vizuala, video-snimaka) za društvene mreže u skladu sa vizuelnim identitetom SĆF
- Proizvodnja i objavljivanje najmanje 4 objave mesečno na društvenim mrežama Fondacije (Facebook, Instagram i X)
- Targetirano oglašavanje radi dostizanja specifičnih ciljnih grupa i postavljenih ciljeva
- Praćenje rezultata i adaptacija:
- Korišćenje analitičkih alata za praćenje performansi objava i kampanja
- Redovno izveštavanje o podacima analitike
- Prilagođavanje strategije i kampanja na osnovu analitičkih podataka kako bi se ostvarili maksimalni rezultati
Kvalifikacije i uslovi za prijavu
Ekspert treba da ispunjava sledeće kriterijume:
- Najmanje 5 godina iskustva u kreiranju i sprovođenju kampanja na društvenim mrežama vođenju društvenih mreža
- Najmanje 5 godina iskustva u osmišljavanju i dizajniranju vizuelnih elemenata (vizuali, infografike, video-snimci)
- Najmanje 5 godina iskustva u targetiranom oglašavanju na društvenim mrežama
- Iskustvo u izradi komunikacijskih strategija
- Temeljno i dokazano poznavanje medijske scene u Srbiji
- Temeljno i dokazano poznavanje medijskih politika i trendova u Srbiji i svetu
- Razvijene analitičke veštine i sposobnost adaptacije komunikacijske strategije na osnovu dobijenih zaključaka i u skladu sa planom razvoja i ciljevima organizacije
- Eksperti koji imaju ranije iskustvo u radu na promociji u medijima i/ili organizacijama koje u fokusu imaju slobodu izražavanja i medije će imati prednost.
Vremenski okvir i naknada
Angažman traje od 1. decembra 2024. do 28. februara 2027. godine.
Aktivnost | Rezultat | Vremenski okvir |
Analiza trenutnog stanja na društvenim mrežama | Sprovedena analiza postojećeg prisustva SĆF na društvenim mrežama; Identifikovane ciljne grupe i ključni akteri | Februar 2025. |
Razrada strategije razvoja na društvenim mrežama | Izrađena komunikacijska strategija za Facebook, X i Instagram | Februar 2025. |
Redovno objavljivanje i promocija sadržaja | Objavljeno najmanje četiri objave mesečno (48 objava godišnje) na svakoj od tri društvene mreže; najmanje 30.000 interakcija (engagements) | Tokom trajanja programa |
Sprovođenje tri kampanje za finansijsku podršku radu SĆF godišnje | Realizovane tri kampanje | Januar 2026 – Februar 2027. |
Targetirano oglašavanje zagovaračkih inicijativa SĆF u oblasti medijskih politika | 60.000 engagements na društvenim mrežama Facebook, X i Instagram | Decembar 2026. |
Targetirano oglašavanje objava na društvenim mrežama | Reach od 100.000 godišnje na objavama na društvenim mrežama Facebook, X i Instagram | Januar 2025 – Februar 2027. |
Praćenje rezultata i izrada izveštaja | Izveštaj o performansama objava i kampanja | Jednom mesečno tokom trajanja programa |
Za obavljene navedene poslove predviđene su sledeće naknade:
Analiza komunikacije SĆF na društvenim mrežama i identifikacija ciljnih grupa | RSD 60,000.00 |
Izrada plana komunikacije na DM | RSD 60,000.00 |
Proizvodnja sadržaja za svaku od tri DM (kopirajt usluge, izrada vizuala, definisanje ciljnih grupa za boost) i praćenje performansi – ukupno 120 objava | RSD 1,200,000.00 |
Kreiranje plana aktivnosti na DM usmerenih na proširenje baze potencijalnih donatora i na kampanje za crowdfunding | RSD 60,000 |
Osmišljavanje kampanja i izrada materijala (ključne poruke,kopirajt, vizuali, itd) sa praćenjem performansi
|
RSD 420,000 |
Prijava
Zainteresovani se mogu prijaviti putem e-mail adrese konkurs@slavkocuruvijafondacija.rs, sa naznakom Prijava za eksperta za društvene mreže. Rok za prijave je 25. novembar. Prijave treba da sadrže CV ili opis prethodnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.