22. oktobar 2018.
Obuka za uspešnu promociju medija preko društvenih mreža, pametno oglašavanje i efektivnu analitiku. Bonus: poklon licenca za medijsku analitičku platformu Content Insights
Slavko Ćuruvija fondacija u saradnji sa novosadskim startapom Content Insights poziva zainteresovane lokalne medije da se prijave za učešće na dvodnevnoj radionici posvećenoj upoznavanju i širenju svoje publike. Učesnicima će biti preneta znanja i iskustva o širenju uticaja na društvenim mrežama, efikasnom internet oglašavanju i analizi ponašanja publike. Svim učesnicima su obezbeđene i jednogodišnje licence za Content Insights.
Content Insights
Kao odgovor na potrebe redakcije za jasnim uvidom u ponašanje publike, učesnicima će biti prezentovan Content Insights – globalno priznata platforma koja olakšava donošenje uredničkih odluka. Ovim alatom urednici i novinari mogu da:
– U realnom vremenu razumeju koliko je zaista angažovana njihova publika;
– Uštede vreme na analizi objavljenog sadržaja;
– Primaju prilagođene izveštaje o promenama u broju poseta;
– Otkriju kanale kroz koje publika ostvaruje interakciju sa medijem;
– Uvide koji članci, teme i rubrike izazivaju najviše interesovanja;
Content Insights koriste, između ostalih, Süddeutsche Zeitung, Daily Mail Group, Ringier Axel Springer, Clarin i South China Morning Post. Među onima koji finansijski podržavaju rad Content Insightsa – koji je nedavno dobio investiciju od dva miliona evra za razvoj softvera – su bivši urednici Wall Street Journala, The Washington Posta, Reutersa…
Program radionice
– Upotreba društvenih mreža za plasman informativnog medijskog sadržaja: analiza publike, formulisanje poruka;
– Napredno oglašavanje (Facebook i Google Pay per click);
– Metodi za rast online posete uz Google analitiku;
– Alati za naprednu uredničku analitiku putem Content Insights.
Vreme i mesto
Radionica će biti održana 8. i 9. novembra, u Beogradu. Troškove puta, ishrane i smeštaja snosi Slavko Ćuruvija fondacija.
Ko može da se prijavi?
Predstavnici lokalnih onlajn medija koji imaju informativnu produkciju, kao i lokalnih medija sa aktivnim online prisustvom. Zbog ograničenog broja mesta, radionici može da prisustvuje samo po jedan predstavnik medija.
Kako da se prijavite?
Slanjem prijave na mejl office@slavkocuruvijafondacija.rs do utorka, 30. oktobra 2018. godine. Prijava treba da sadrži:
– Osnovne informacije o mediju
– Kratak opis načina i obima online prisustva Vašeg medija: koliko ste zadovoljni korisničkim iskustvom sajta Vašeg medija? koliko se oslanjate na društvene mreže i sa kakvim rezultatima? šta smatrate za najveće nedostatke online prisustva Vašeg medija?
– Ime i prezime, funkcija i CV urednika ili novinara koji će učestvovati u radionici
– Kontakt-informacije
Kandidati će biti obavešteni o ishodu do petka, 2. novembra.
Slavko Ćuruvija fondacija zadržava pravo da zatraži dodatne informacije neophodne za ocenjivanje kvaliteta prijave.
Foto: Flickr/Tom Conger